Wat als … ik het hele jaar door bereikbaar wil zijn?

Ook tijdens de collectieve sluiting of verlofperiode wil je bereikbaar blijven voor klanten en prospecten. Zowel via e-mail als telefoon. Toch een medewerker laten opdraven of thuis permanentie geven? Daar zit meestal niemand op te wachten.

Optie 1. De doe-het-zelf-methode

  • Laat de baas alle telefoons opnemen (vakantie heeft die toch niet nodig).
  • Zet het antwoordapparaat aan (je klant heeft nog niet genoeg problemen).
  • Een beurtrol (hou jij vandaag de wacht aan de telefoon?).
  • De gsm (klanten en leveranciers aan de lijn op vakantie = weg vakantie!).
  • De ‘out of office’ e-mail (altijd een ontgoocheling).

Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad

  • Schakel je telefoonnummer automatisch door.  Dit kan wanneer jij dat wil. Voor de duur van jouw vakantie,  een brugdag, een teambuilding, … 
  • Je bedrijf blijft zo 50 uur per week* bereikbaar en je klanten worden ook tijdens het verlof professioneel geholpen.
  • We helpen hen met de glimlach volgens de ‘best practices’ die we samen hebben uitgewerkt.
  • We noteren bestellingen, schakelen door naar de technicus van dienst of sturen berichten door volgens de gemaakte afspraken.
  • Intussen bouwen we een expertise op voor jouw bedrijf, waardoor op vakantie gaan voortaan nog eenvoudiger wordt.

Jouw voordelen:

√ Vakantiegevoel

√ Klantgerichte telefonische permanentie

√ Optimale bereikbaarheid

√ Bedrijfszekerheid

√ Ervaring

Meer weten over hoe het professionele Filad-team jou en jouw medewerkers een prettige vakantie bezorgt? Klik dan hier.