Wat als … ik het hele jaar door bereikbaar wil zijn?
Ook tijdens de collectieve sluiting of verlofperiode wil je bereikbaar blijven voor klanten en prospecten. Zowel via e-mail als telefoon. Toch een medewerker laten opdraven of thuis permanentie geven? Daar zit meestal niemand op te wachten.
Optie 1. De doe-het-zelf-methode
- Laat de baas alle telefoons opnemen (vakantie heeft die toch niet nodig).
- Zet het antwoordapparaat aan (je klant heeft nog niet genoeg problemen).
- Een beurtrol (hou jij vandaag de wacht aan de telefoon?).
- De gsm (klanten en leveranciers aan de lijn op vakantie = weg vakantie!).
- De ‘out of office’ e-mail (altijd een ontgoocheling).
Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad
- Schakel je telefoonnummer automatisch door. Dit kan wanneer jij dat wil. Voor de duur van jouw vakantie, een brugdag, een teambuilding, …
- Je bedrijf blijft zo 50 uur per week* bereikbaar en je klanten worden ook tijdens het verlof professioneel geholpen.
- We helpen hen met de glimlach volgens de ‘best practices’ die we samen hebben uitgewerkt.
- We noteren bestellingen, schakelen door naar de technicus van dienst of sturen berichten door volgens de gemaakte afspraken.
- Intussen bouwen we een expertise op voor jouw bedrijf, waardoor op vakantie gaan voortaan nog eenvoudiger wordt.
Jouw voordelen:
√ Vakantiegevoel
√ Klantgerichte telefonische permanentie
√ Optimale bereikbaarheid
√ Bedrijfszekerheid
√ Ervaring
Meer weten over hoe het professionele Filad-team jou en jouw medewerkers een prettige vakantie bezorgt? Klik dan hier.