Wat als… ik ongestoord wil werken?
De telefoon is nog steeds een onmisbare link tussen jou en je cliënten of patiënten. Maar er zijn ook nadelen. Begin je stilaan op een populaire teleconsulent te lijken, maar is dit niet je core business? Kan je niet altijd opnemen en laat niemand een bericht achter?
Optie 1. De doe-het-zelf methode
- Schakel je huisgenoten in om de telefoon op te nemen (op hoop van zegen)
- Zet het antwoordapparaat aan (niet populair bij patiënten en cliënten)
- Laten rinkelen (…Ze bellen wel terug!)
- Neem geen vakantie, word niet ziek en rust niet uit (er is toch leven na de dood)
Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad
- Kies voor het flexibele telefonisch onthaal van Filad en combineer dit met een gepersonaliseerde online afsprakenagenda.
- Schakel automatisch door naar je nummer bij Filad op de momenten waarop je ongestoord wil werken of in consultatie bent. Dat kan voor slechts tien minuten, de hele dag of permanent.
- Je cliënten of patiënten kunnen meteen hun afspraak regelen en je bent 50 uren* per week bereikbaar. Zonder gestoord te worden.
Je voordelen :
√ Zekerheid
√ Optimale bereikbaarheid
√ Flexibiliteit
√ Gebruiksgemak
√ Ervaring