Wie we zijn

Filad werd in 1985 opgericht door Gerda en Dirk Onderdonck, zus en broer. Onze expertise? Klantenrelaties van Belgische en internationale bedrijven actief managen.  Het enthousiaste en ervaren Filad-team staat permanent in contact met de klanten van ruim 150 bedrijven uit de meest diverse sectoren.  Binnenkort ook die van U? Wat ons betreft, zéér graag!

Hoe je ons precies noemt, speelt geen rol. Zolang je maar weet dat het Internal Sales Rescue team van Filad al sinds 1985 een referentie is voor klantendiensten, commerciële ondersteuning en opleidingen op maat. Wij helpen jouw bedrijf met praktische oplossingen.

Filad werkt actief samen met bedrijven zoals dat van jou.  Zowel voor telefonisch onthaal, telefonische prospectie of mailboxbeheer. Agendabeheer en tevredenheidsenquêtes ja zelfs opleidingen telefonische prospectie bij u in het bedrijf horen erbij. Steeds met de glimlach, met heldere afspraken en maximaal resultaat.

Ruim 30 jaar zorgvuldig luisteren helpt ons om op een andere, meer bewuste, manier naar klantenrelaties kijken. We voelen zeer snel aan waar het schoentje knelt en brengen in een mum van tijd de meest geschikte oplossing in stelling. Gerda, Karin, Katty en Sarah zijn echte klantenfluisteraars die jouw klanten en prospecten doelgericht én met de glimlach informeren! Zo voelen ze zich begrepen en dat is het enige dat telt.

Knowhow is pas écht waardevol als je hem deelt met anderen. Onze ervaring in en met uiteenlopende bedrijven zorgt voor een permanente vernieuwing en dynamiek. Zaakvoerder Dirk Onderdonck deelt deze expertise graag met zijn klanten. Zowel bij de voorbereiding van een specifieke actie als via opleidingen.

Els, James, Mehdi en Sarah speuren voortdurend naar commerciële opportuniteiten voor onze klanten. Ze luisteren alert naar de signalen van de markt en staan dagelijks in direct contact met interessante doelgroepen. Door deze flexibele mindset vinden ze snel raakvlakken met jouw activiteiten en die van je klanten.

Klanten onthalen

Alle ballen in de lucht houden is niet altijd makkelijjk. Als partner van jouw commercieel team luisteren we naar klanten en prospecten en bereiden we de volgende commerciële stap voor. 

Dit resulteert in:

  • Grote flexibiliteit in personeelsplanning
  • Permanente back-up in geval van nood
  • Vlotte vervanging bij verlof of ziekte
  • Snel inzetbare extra hulp in drukke periodes
  • Gespecialiseerd in klantencontacten
  • 50 uren per week ter beschikking van jouw klanten

Groei stimuleren

Producten of diensten introduceren, nieuwe markten verkennen, actief klanten zoeken, offertes opvolgen of de klantentevredenheid voor uw bedrijf meten.  Stuk voor stuk dragen ze bij tot jouw groei. Dit kan alleen door actief te luisteren. Laat dit nu net onze specialiteit zijn.

Dit resulteert in:

  • Aanzienlijke tijdsbesparing
  • Maatwerk, gebaseerd op praktische knowhow
  • Ondersteuning van jouw commercieel team
  • Meer resultaten en betere follow-up
  • Meetbare interactie met je klanten en prospecten
  • Hogere rentabiliteit van jouw klantenportefeuille

Klantgericht bellen

Telefoontrainingen met praktische tips. Cursussen op maat voor actief prospecteren of klantgericht  onthalen.  Filad leert jouw medewerkers de échte knepen van het vak.

Dit resulteert in:

  • Maatwerk voor je bedrijf gebaseerd op ruime praktijkervaring 
  • Ondersteuning van jouw personeelsleden
  • Meer resultaten en betere follow-up
  • Aanzienlijke tijdsbesparing 
  • Inzicht in de wensen van jouw doelgroep
  • Hogere rentabiliteit van jouw acties