Wat als … ik mijn reservaties vlotter wil beheren?

Inschrijvingen verwerken voor een seminarie, opleiding, workshop, opendeurdag, cursus of voordracht zorgt voor veel werklast. Van de aanvraag tot de bevestiging, al dan niet met een betaling en een fysiek ticket. Dit proces verloopt niet zelden via parallelle informatiestromen die op elkaar inwerken en waar meerdere diensten bij betrokken zijn.

Optie 1. De doe-het-zelfmethode

  • Laat alle andere taken vallen (dat kan je welgeteld één dag doen).
  • Leg een lijst aan en turf (veel werk, veel vijven en zessen).
  • Extra personeel aanwerven (speelt budget geen rol? Doen!).

Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad

  • Alle reservaties worden geregistreerd in ons reservatieprogramma. Van de registratie over de bevestiging, de aanvraag tot betaling, de registratie van de betaling tot en met het verzenden van de tickets en het bijhouden van aanwezigheidslijsten.
  • Wij verwerken de telefonische reservaties 50 uren per week*. Online ticketing kan 24/24 op de voor jouw bedrijf gepersonaliseerde online bestelpagina op onze website (www.ticketserv.be). 
  • Door de intuïtieve applicatie en de perfect afgestemde informatiestroom ervaren klanten jouw professionalisme.
  • Je interne commerciële dienst  of personeelsdienst krijgt de ruimte om zich te blijven focussen op de interacties met een hoogste toegevoegde waarde.

Jouw voordelen:

√ Gebruiksgemak en comfort 

√ Snel inzetbaar

 Beter imago 

√ Professionele afhandeling

√ Centralisatie en controle

√ Online ticketing

Benieuwd hoe het reservatieprogramma en telefonisch onthaal van Filad hét verschil kunnen maken voor jou en jouw bedrijf? Klik dan hier.