Wat als… ik elke vraag snel wil beantwoorden?

Geef jij klanten de mogelijkheid om online folders of catalogussen te bestellen? Zodra je een aanvraag ontvangt, zorg je er best voor dat alle documentatie de eerstvolgende werkdag verstuurd wordt. Net daar knelt het schoentje. Door de vele aanvragen, kan de binnendienst vaak niet volgen, waardoor klanten veel te lang moeten wachten op hun informatie.

Optie 1. De doe het zelf methode

  • Laat alle andere taken vallen (Dat kan je welgeteld één dag doen)
  • Stel folders alleen digitaal beschikbaar (enig idee hoe die uit de printer rollen)
  • Werf extra personeel aan (budget speelt geen rol? Doen!)
  • De dealer moet dat maar doen (kent de consument jouw dealer wel? 
  • De consument moet maar wachten (langer wachten is minder smachten)

Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad

  • Zodra er een aanvraag binnenkomt zorgt Filad ervoor dat jouw folders of brochures meteen op de post gaan. Jouw eigen klantendienst kan zich zo concentreren op B2B-klanten, terwijl wij de consument helpen
  • Je interne commerciële dienst krijgt de ruimte om zich te focussen op de klantenactiviteiten met de hoogste toegevoegde waarde
  • Wij verwerken telefonische informatieverzoeken, maar ook vragen per mail, brief, coupon o via het internet.  
  • De consument krijgt de mogelijkheid om 50 uur per week* zijn vragen te stellen. Zo haal je meer rendement uit je marketingcampagnes en ,om je over als een performant bedrijf. 
  • Wij bezorgen je volgens afspraak het adressenbestand, zodat je voortaan over actuele data beschikt. 

Je voordelen
√ Klantgerichte service

√ Hoger rendement

√ Beter imago

√ Doeltreffende marketing

√ Toegang tot praktische knowhow