Wat als… mijn klantendienst overwerkt is?

Consumenten bellen je regelmatig op om documentatie te ontvangen of om het adres van een verkooppunt te weten. Uiteraard vinden ze alles op je website maar toch zijn er mensen die veel liever bellen. Dat zorgt niet zelden voor een overbelasting van de klantendienst.

Optie 1. De doe-het-zelfmethode

  • Laat alles zoals het nu is (aangezien je dit leest, zoek je wellicht een andere oplossing)
  • Geef consumenten geen kans op contact (een zappende klant zoekt niet, hij vertrekt!)
  • Werf extra personeel aan (speelt budget geen rol? Zeker doen!)
  • De dealer moet dat maar doen (Kent de consument jouw dealer wel?)

Optie 2. De professionele flexibiliteit flexibiliteit van Filad

  • Schakel jouw infonummer automatisch door of kies voor een marketingnummer (type 0800 of 070 of 0900). De consument krijgt de mogelijkheid om 50 uur per week* zijn vraag te stellen.
  • Omdat het onze hoofdopdracht is om te informeren, te documenteren, dealeradressen door te geven, stalen op te sturen… haal je een hoger rendement uit je marketingcampagnes. Wij bezorgen je alle bruikbare informatie over de reacties en voeden je klantenbestand met interessante data. 
  • Jouw interne commerciële dienst krijgt meer tijd om campagnes met een hoog rendement uit te werken en zich te focussen op de klantenactiviteiten met de hoogste toegevoegde waarde.
  • Door dit geregeld te doen, bouwen we een expertise op over je bedrijf en producten, waardoor  jouw consumenten te woord staan heel eenvoudig wordt.

Jouw voordelen :

√ Klantgerichte service

√ Hoger rendement

√ Doeltreffende marketing

√ Toegang tot praktische knowhow