Wat als… je jouw investeringen beter kon timen?

Ondernemingen die hun verkoop willen stimuleren, gaan bijvoorbeeld op zoek naar bouwprojecten waar ze goederen en diensten aan willen leveren. De grootste moeilijkheid? Te weten komen in welke fase een project zit. Bel je te vroeg? Dan word je vergeten. Bel je te laat? Da’s al helemaal te vermijden.

Optie 1. De doe-het-zelfmethode

  • Reserveer een personeelslid (die doet dan lekker niets anders)
  • De status quo (aangezien je dit leest zoek je wellicht een andere oplossing)
  • Hou je verkopers 1 dag per week binnen (mooi in theorie)
  • Ze bellen wel als ze ons nodig hebben (juist, want iedereen kent je al!)

Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad

  • Gewapend met een solide kennis over de projecten waar je sterk in bent en inzicht in de kwaliteiten van je bedrijf, gaat het Filad-team voor jou op zoek. Zij detecteren de fase van het project, kleven een naam op de beslissingsnemer(s) en bepalen welke actie er best ondernomen wordt. 
  • Door onze externe kijk en ruime ervaring in diverse sectoren  zijn we jouw klankbord en bespaar je veel tijd. Het projectenbestand wordt permanent bewaakt en aangevuld.
  • Eén ding staat vast: door deze permanente opvolging kom je op het juiste moment in contact met de projectverantwoordelijken. Wij scheiden voor jou het kaf van het koren en verhogen het rendement van je marketinginspanningen.

Jouw voordelen:
√ Grote tijdswinst

√ Professionele begeleiding

√ Grotere naamsbekendheid

√ Meer omzet

√ Continuïteit in de projectscreening