Wat als…onze klanten nog beter leren kennen?

Elke onderneming wil weten hoe hun klant de samenwerking ervaren. Schriftelijke tevredenheidonderzoeken leiden echter vaak tot wisselend succes. Daarin staat meestal enkel informatie over de erg tevreden en de erg ontevreden klanten. De andere laten de vragenlijst links liggen.

Read More


Wat als… je jouw investeringen beter kon timen?

Ondernemingen die hun verkoop willen stimuleren, gaan bijvoorbeeld op zoek naar bouwprojecten waar ze goederen en diensten aan willen leveren.

Read More


Vlot en efficiënt reservatiebeheer

Inschrijvingen verwerken voor een seminarie, opleiding, workshop, opendeurdag, cursus of voordracht zorgt voor veel werklast. Van de aanvraag tot de bevestiging, al dan niet met een betaling en een fysiek ticket.

Read More


Permanent bereikbaar zonder stress

Ook tijdens de collectieve sluiting of verlofperiode wil je bereikbaar blijven voor klanten en prospecten. Zowel via mail als telefoon. Toch een medewerker laten opdraven of thuis permanentie geven? Daar zit meestal niemand op te wachten.

Read More


Permanent bereikbaar en toch ongestoord werken?

De telefoon is nog steeds een onmisbare link tussen jou en je cliënten of patiënten. Maar er zijn ook nadelen. Begin je stilaan op een populaire teleconsulent te lijken, maar is dit niet je core business? Kan je niet altijd opnemen en laat niemand een bericht achter?

Read More