Wie we zijn

Filad werd in 1985 opgericht door Gerda en Dirk Onderdonck, zus en broer. Onze expertise? Het optimaliseren van klantenrelaties van Belgische en internationale bedrijven.  Met succes staat ons enthousiaste team van ervaren medewerkers permanent in contact met de klanten van ruim 150 bedrijven uit de meest diverse sectoren.  Binnenkort ook de uwe? Wat ons betreft, zéér graag!

Hoe je ons precies noemt, speelt geen rol. Zolang je maar weet dat het Internal Sales Rescue team van Filad al sinds 1985 een referentie is voor klantendiensten, commerciële ondersteuning en opleidingen op maat. Wij helpen jouw bedrijf met praktische oplossingen.

Filad helpt bedrijven zoals dat van jou. Dit doen we door actief samen te werken.  Zowel voor telefonisch onthaal als teleprospectie of mailboxbeheer maar ook agendabeheer en tevredenheidsenquêtes ja zelfs prospectietraining bij u in het bedrijf. Steeds met de glimlach, altijd volgens heldere afspraken en met een maximale bereikbaarheid.

Ruim 30 jaar zorgvuldig luisteren leerde ons op een andere, bewustere manier naar klantenrelaties kijken. En dus voelen we snel aan waar het schoentje knelt. Nadien brengen we in een mum van tijd de meest geschikte oplossing in stelling. Gerda, Karin, Katty en Kelly luisteren aandachtig naar alle vragen en wensen van jouw klanten of prospecten. Ze stellen alles in het werk om hen doelgericht en met de glimlach te informeren.

Knowhow is pas écht waardevol als je hem deelt met anderen. Onze ervaring in en met uiteenlopende bedrijven zorgt voor een permanente vernieuwing en dynamiek. Zaakvoerder Dirk Onderdonck deelt deze expertise graag met zijn klanten. Zowel bij de voorbereiding van een specifieke actie als via opleidingen.

Els, James, Mehdi en Mireille speuren voortdurend naar commerciële opportuniteiten voor onze klanten. Ze zijn alert voor de signalen van de markt en staan in dagelijks contact met managers van zowel industriële bedrijven als dienstverleners. Zo gaan ze actief op zoek naar raakvlakken met de activiteiten van onze klanten.

Klanten onthalen

Alle ballen in de lucht houden is niet altijd makkelijjk. Als partner van jouw commercieel team luisteren we naar klanten en prospecten en bereiden we de volgende commerciële stap voor. 

Dit resulteert in:

  • Grote flexibiliteit in personeelsplanning
  • Permanente back-up in geval van nood
  • Vlotte vervanging bij verlof of ziekte
  • Snel inzetbare extra hulp in drukke periodes
  • Gespecialiseerd in klantencontacten
  • 50 uren per week ter beschikking van jouw klanten

Groei stimuleren

Producten of diensten introduceren, nieuwe markten verkennen, actief klanten zoeken, offertes opvolgen of de klantentevredenheid voor uw bedrijf meten. Stuk voor stuk dragen ze bij tot je groei.

Dit resulteert in:

  • Aanzienlijke tijdsbesparing
  • Maatwerk, gebaseerd op praktische knowhow
  • Ondersteuning van jouw commercieel team
  • Meer resultaten en betere follow-up
  • Meetbare interactie met je klanten en prospecten
  • Hogere rentabiliteit van jouw klantenportefeuille

Klantgericht bellen

Telefoontrainingen met praktische tips. Cursussen op maat voor actief prospecteren of klantgericht  onthalen.  Filad leert jouw medewerkers de échte knepen van het vak.

Dit resulteert in:

  • Maatwerk voor je bedrijf met praktijkervaring 
  • Ondersteuning van jouw personeelsleden
  • Meer resultaten en betere follow-up
  • Aanzienlijke tijdsbesparing 
  • Inzicht in de efficiënte gesprekstechnieken
  • Hogere rentabiliteit van jouw acties