Wat als… mijn inbox op een rampgebied lijkt?

In de info-mailbox van je bedrijf komt zowat van alles binnen. Vaak is er slechts één verantwoordelijke om snel en gepast te reageren op alle vragen van klanten en prospecten. Dit probleem wordt nog nijpender als die persoon afwezig is.

Optie 1. De doe-het-zelf methode

  • Laat de klanten wachten (dit blijft niet ongestraft)
  • Extra personeel aanwerven (budget speelt geen rol? Doen!)
  • Ledig de box zonder te antwoorden (wel erg tijdsefficiënt)

Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad

  • Door de info@ box te forwarden naar het Filad-team krijg je terug greep op de communicatiestroom. Iedere mail wordt inhoudelijk bekeken en krijgt een eerstelijns behandeling.
  • Filad verstuurt documentatie of een gepersonaliseerde antwoordmail, verzorgt maatwerkbijlagen, suggereert verkooppunten…
  • De mails die door jouw bedrijf moeten beantwoord worden, sturen we onmiddellijk door
  • Invulformulieren, die je per mail ontvangt via je website of een externe site, verwerken we tot een op maat gemaakt databestand.
  • Alle mails krijgen uiterlijk de eerstvolgende werkdag*  een gepast antwoord. Je klant voelt zich gerespecteerd en je bedrijf krijgt een professioneel imago.
  • Jouw commerciële dienst krijgt de ruimte om zich te blijven focussen op de interacties met de hoogste toegevoegde waarde.

Jouw voordelen

√ Gebruiksgemak en comfort

√ Enorme tijdwinst

√ Beter imago

√ Professionele afhandeling

√ Snelheid