Dienst in de kijker: Teleprospectie

Geef een boost aan jouw resultaten!

Versterk jouw team met de goesting van het onze. Samen bereiken we mooie resultaten en ondersteunen we jouw groei.
Herfst-sprint : Boek nu een kennismakingsgesprek en geniet van interessante voorwaarden

Meer zuurstof in jouw Sales pipeline, bel of mail mij nu.

meer info geniet van deze aanbieding

Contact center, callcenter of expert in klantenservice?

Hoe je ons precies noemt, speelt geen rol. Zolang je maar weet dat het Internal Sales Rescue team van Filad al sinds 1985 een referentie is voor klantendiensten, salessupport en opleidingen op maat. Wij helpen jouw bedrijf actief met het optimaliseren van je klantenrelaties. Dat doen we aan de hand van een flexibel dienstverleningspakket

Specialisaties op maat van jouw bedrijf

Filad helpt ook jouw onderneming bij alle facetten van interne en externe communicatie via e-mail, telefoon of het internet. Van telefonisch onthaal en teleprospectie tot mailboxbeheer, agendabeheer, tevredenheidsenquêtes of prospectietraining. Steeds met de glimlach, volgens heldere afspraken en met een maximale bereikbaarheid.

Waarom kiezen voor Filad?

√ Zekerheid en betrouwbaarheid
√ Optimale bereikbaarheid
√ Flexibiliteit
√ Kostenbeheersing
√ Ruime expertise en knowhow

Betere leads? Luister naar uw verkoper in 7 vragen.

18 oktober 2012

Sales en marketing worden vaak als twee afzonderlijke diensten binnen een bedrijf aanzien. Marketing zorgt voor leads (geeft de voorzet) en Sales sluit de verkoop (maakt de goal). In de praktijk van alledag is dit vaak een voedingsbodem voor wederzijdse wrevel.

Deze 7 vragen doorbreken de negatieve kettingreactie. Stel ze als marketeer aan uw verkopers.